2006-06-19

Back home in Gothenbrra

Skottland var grymt, ölen var go, maten var kass och ölen var go. Sa jag att att ölen var go? Både John Scott och Belhaven Best, höll hög tjeckisk klass. Men man hade ju kunnat hoppas på en lite trevligare ankomst när man kom hem.

1. Anton nöjer sig med att vara Petter Hanssons budgetalternativ i Panathinaikos - home of the pussy Saravacos.
2. Ozzy, som drömmer om landslag och stora proffsligor, nöjer sig med några sketår i FCK i stället som inte kommer sälja honom i första taget. Han borde lärt sig av Stenman, en annan vänsterback med sämre potential, men som hade större tålamod och till slut blev ordinarie i bundesliga i stället.

Jag skall aldrig åka utomlands igen. När jag åkte, såg det ut att bli ett sportsligt uppsving med Anton i stället för Kalle i laget. Nu blir det varken eller och ingen Ozzy ute på kanten heller. Bollocks!

Det enda positiva är väl att...äh jag kommer inte på något.

P.S. Kan det verkligen vara en tillfällighet att samtidigt som Ozzy, FCK och Blåvitt slutförhandlar, så dyker det upp en vänsterback från Arsenal på KG och rehab-tränar? D.S

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är vänstermannen som rehabbar på KG, är det Sebastian?

Bruce Banner sa...

Ryan Garry

Anonym sa...

Ah, skulle kunna dra igång en FM2005-diskussion om hur bra/dålig han är men jag överlåter det åt Alltid Blåvitt.

Bruce Banner sa...

jozo:
Roade mig lite med att söka på Garry på FA´s hemsida. Det är inga dåliga spelare han spelat med i U-landslagen direkt och de som sett honom träna säger "ja tack så in i helvete", men tror helt enkelt att han är för bra för Sverige och allsvenskan.