2007-02-03

Ambivalens

Å ena sidan: Patrik Ekwall är en nagel i ögat, en finne i röven och allt det där. Och att även i fortsättningen få hem närbilder på hans snoppkontursbyxor hem till mitt vardagsrum är inget jag direkt längtar efter så att det värker i kroppen.

Å andra sidan: Så länge han skuttar omkring i TV på fredagskvällarna, så slipper vi se honom på TV4-sporten alla andra dagar verkar det som. Det kan jag nästan vara beredd på att ringa in och rösta för att få igenom. Om det inte vore för snoppkontursbyxorna...Svårt val.

5 kommentarer:

Siwert Band sa...

Hn är ganska kort Ekwall. Om jag hade varit psykolog hade jag nog kunnat orera om Napoleonkomplex.

becka sa...

Haha du har rätt, det är ett moment 22 detta.

Anonym sa...

Varför inte strunta i att titta på Let´s Dance? Jag har sett det en gång och det toppar min lista över de tio sämsta TV-programen just nu... (Bingo Royal är tvåa)

Bruce Banner sa...

Har sett det på jobbet på en kvinnodominerad arbetsplats. Då har jag inte makten över fjärrkontrollen direkt.

Bonde söker fru, Let´s Dance, sommartorpet. You name it, I´ve seen it.

Anonym sa...

Siwer Band:

Ekwall är inte alls särskillt kort. Jag skulle nog gissa att han är ca. 180 cm.