2009-02-27

Tack för dessa år, Ingvar!

På spåret har varit lysande TV-underhållning i snart 20 år. Under Oldsbergs skickliga vägledning och det geniala upplägget där vi framför TVn får oss att känna oss som geografikungar, medan man hör hur stressen ökar i dressinen och i första klass, så har programmet hållit klassen under åren. I år tycker jag dock att Oldsberg varit lite tröttare än vanligt. Det har inte riktigt varit den där Oldsberg på hugget som man varit borskämd med genom åren. Jag undrar om han själv inte var lite trött på det hela, så jag tycker att det är rätt tid för ett programledarbyte .

Om Luuk är ätt person att axla Oldsbergs mantel vet jag inte, men han är modig som hoppar på uppdraget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade velat köra Luuk & Lindström som ersättare. Tror det hade blivit riktigt brå underhållning och två bildade människor som hade tillfört en hel del humor, dessutom.

Anonym sa...

Känslan efter att ha sett intervjun hos Skavlan är att han är väldigt sugen att göra någonting annat.

Håller med Anonym om att Lindström skulle passa in perfekt.

Bruce Banner sa...

Luuk som konduktör på På Spåret kommer ju förhoppningsvis innebära att ordvitsandet i programmet fortsätter.