2007-04-12

Ny dag, ny frisyr

Fick ett infall och tog mig till frisören igår. 300 sketna...Helt nöjd blev jag inte heller även om jag är alldeles för försynt för att påpeka det. Jag satte mig i frisörstolen och bad om "en Panucci" men döm av min förvåning när jag i stället fick "en Pagliuca"! Vart är världen på väg när en frisörska på Hisingen inte kan skilja på en underskattad högerback och en överskattad målvakt? Jag är orolig.

Kanske tur ändå att jag inte blev helt nöjd. Jag är ändå bra mycket snyggare än i förrgår och få om ens några är så besatt av speglar, när dom är nyfriserade som jag. Den dagen jag är 100% nöjd, kommer jag likt Narcissus drunkna i min egen spegelbild.

Fåfänga förmiddagen avslutades med att jag inte kunde låta bli att maila Lasse Anrell. Giv mig ett liv!

2 kommentarer:

becka sa...

Hahaha man får hoppas för din skull att du har överdrivit angående frisyren :-D

Anonym sa...

Du får vara nöjd att du inte fick en "kaffeburk".