2006-09-17

Nattjobbarfundering

Är uppe i min 20:e raka vakna timme. Och det är mycket för att vara mig. Oerhört mycket. Det är lätt att tankarna flyger iväg när hela omvärlden snurrar kring din dumtrötta skalle.

Det finns en blogg som heter Paggan for president. Den handlar om en viss ngt-minister från vadsomhelstdepartementet, som gillar att synas med kändisar och för utstå att vara punchline för allt för många panelhumorprogram på TV. Paggan är öisare som vi alla vet. Skulle han i stället vara geting, gissar jag att han kallats Leffe, vore han gajsare gissar jag på PagTrotskij. Men frågan jag ställer mig är:
Om Paggan var en ängel, vad skulle han kallas då?



P.S. Förbehåller mig rätten att be er dra åt helvete om ni gnäller på några språkfel i texten ovan. Jag är trött. D.S

Inga kommentarer: