2008-04-17

Derbyt enligt Leman

Derbyt blev en målsnål historia. För denna BLOGGENS läsare kan detta knappast komma som en nyhet.

Gais hade g r ö n s v a r t a dräkter, Blåvitt hade BLÅVITA. Jag vill helst inte säga "vad var det jag sa", men.....Vad v a r det jag sa?

Karl Fabricius gjorde mål i Tre Kronor. När skall FRÖLUNDA inse hans storhet samt värva Sidney Crosby? Men vad vet väl jag. Jag är ju b a r a journalist.

Levy Pahshksjdflkaky. Jag visste det. Han var dagens GIGANT på dagens derby. Kom i fart med bollen säkert 15 gånger. En gång fick han till och med in ett inlägg. Armenien blir j ä v l i g t FARLIGA nästa gång Sverige har dom i VM-KVALET.

Om ni undrar varför jag SKRIKER så när jag skriver, så är det för att a c c e n t u e r a att jag verkligen TYCKER det jag TYCKER. Kunde jag skrivit bättre, hade jag fått ett bättre jobb än det här, eller hur?

De som LÄSER den här b l o g g e n ofta, minns säkert vad jag skrev om Kim Christiansen, första gången jag såg honom SPELA, jag höll med om allt Magnus Hedman sa. Eller förresten G L Ö M det.

ALLA andra har fel, jag har RÄTT. En 16-lagsserie är en d å l i g idé. Hellre då en 12-lagsserie som i Danmark. Eller förresten. Glöm det OCKSÅ.

Med damsemifinalen i handboll i färskt minne, Skövde vann (vad var det jag SA), får det räcka för IDAG. Det är jobbigt att s k r i v a, som en IDIOT.

2 kommentarer:

becka sa...

12lags-serie, ja tack! Det har jag sagt LÄNGE.

Anonym sa...

Haha, klockrent!