2007-12-09

Efterlysning

Någonstans, någon gång VET jag att Bex har lovat att göra sina Grogg-bröder sällskap i ärovarvet Stockholm runt, givet att Blåvitt vinner SM-guld. Jag hittar bara inte kommentaren där hon lovar detta och kan inte för mitt liv komma ihåg när, var eller hur detta löfte gavs. Men det var i en kommentar-tråd antingen här eller på bollen är rund.

Den som hittar beviset, får en skriftlig julklapp av mig personligen. En hyllningskrönika till valfri blåvittspelare/ledare.

Så kom igen och leta! Delat lidande är dubbelt lidande, eller hur ordspråket lyder nu igen.

6 kommentarer:

becka sa...

Haha jag har också letat som en galning. Konversationen var i alla fall här, inte på Bollen är rund. Vi får leta vidare, förhoppningsvis blir jag rentvådd:-)

Bruce Banner sa...

Minns att konversationen var i stil med att du skrev att du ett tag sprang en mil om dagen, varpå jag hävdade att du då fixar ett marathon lätt.

becka sa...

Hahaha jag skrev ungefär att "för TRE ÅR SEN sprang jag ca 1-1,5 mil om dagen och nu har jag inte sprungit på tre år bortsett från en enda löprunda i september"

becka sa...

såhär sa jag visst Vet inte vad jag ska tro, blev inte mycket klokare av detta. Känns som hela konversationen var väldigt vag och lite på skoj eller?

Anonym sa...

BECKA SPRINGA, VI VILL SE, BECKA SPRINGA VI VILL SE!!! Jag lovar att stå och heja!

hörru, på bollen är rund kan du ju deleta kommentaren om du hittar den...tsk! ;)

Bruce Banner sa...

becka:

Du borde bli politiker. Ditt svar säger varken bu eller bä. Ingen utfästelse om att du ska springa, men heller inget om att du inte skall springa.

Jag tolkar det som ett halvt löfte. Få se nu.....Ett halvt löfte om att springa en hel mara.....

Jag är hemskt ledsen Bex. Men det luktar göteborgsvarvet lång väg för dig.