2007-05-24

Appropå rättegången.

Att det pågår en rättegång går inte att undvika. GP bevakar med trovärdighet, Sportbladet lite mindre seriöst men ändå om vem som säger vad. Expressen bloggar lite om vem som har vad på sig, vem som gäspar under lite tokroliga rubriker. Bevakningen kan lätt tolkas som en sorts kvalitetsmärkning mellan olika tidningar. 1. Morgontidning 2. Sportbladet 3. Expressen. Som vanligt med andra ord.

Vi är många som följt direktrapporterna med nästan lika stort intresse som en direktrapport från Marbella i januari (allt för att slippa jobba?). Vi har bland annat fått läsa om hur Mats Persson brister ut i gråt. Själv tänker jag ge det ett allvarligt försök att inte bry mig och brister i stället ut i sång.

Que sera, sera.
Vi håller på änglarna
vi älskar vårt IFK
Det blir som det blir ändå

Det som händer, händer. Jag skall ingenstans oavsett vilket.

4 kommentarer:

becka sa...

Haha Bruce du är fan inte klok, här vill man lipa och så brister du ut i SÅNG:-) Dock håller jag givetvis med om textens innehåll.

Bruce Banner sa...

Efter eftermiddagens nynnande, ändrade jag lite i ordföljden. Sjung med!

Anonym sa...

Förstår faktiskt inte hur folk kan vara så intresserade. Inget nytt har framkommit och att Persson och Nilsson påstår att alla andra var inblandade är väl precis vad alla skulle sagt i den situationen. Get a life!

Bruce Banner sa...

Precis. Så sjung!