2005-10-19

Nu när det sjunkit in

Vaknar upp i ett soligt Mölnlycke.

Blåvitt har missat guldet idag igen. I år igen. Igår trodde jag att jag hade tagit det ganska bra. Det hade jag inte. Jag var bara bakfull. Nu ser jag fram emot ännu en morgon där Blåvitt har missat guldet igen, i år igen.

Lite frågeställningar.

*Måtte djävulen ta den som uppfann fotboll, eller var det djävulen som uppfann fotbollen?
*Är mitt liv skit för att Blåvitt är skit, eller är Blåvitt skit för att mitt liv är skit?
*I morgon är det en ny dag. Eller är det samma jävla dag man vaknar till varje morgon?

Men om det nu är en ny dag i morgon skall jag försöka knåpa ihop årets fiaskoelva. Skadeglädje och alkohol är en supporters enda tröst och någon alkohol har jag inte hemma. Vem tror ni blir vänsterback?

Inga kommentarer: