2005-10-23

Vem tror du att du lurar Werner

Tomas Wernersson! Nummer två, strax efter Dan Corneliusson och klart efter Johnny Ekström på min barndomsidolslista. Vem tror du att du lurar? Ja vi vet att Dif varit bra i år, vi vet också att du håller på oss och att du tycker vi är på rätt väg. Ditt årets lag var verkligen ett under av överobjektivitet. Varför inte säga vad du tycker i stället?

För du kan fan inte mena allvar. Se dig själv i ögonen framför spegeln ikväll, hävda att Teddy Lucic är ensam bland landets övriga 13 allsvenska lag som platsar i Difs backlinje. Och håll dig för skratt i tre minuter.

Klarar du det Werner, så lovar jag att förtränga det faktum att Torbjörn inte var ensam om att vägra slå en straff på Nou Camp 1986....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förutom en trevlig (men samtidigt så klart jävligt sorglig) senkväll/natt med trevligt folk kvarlämnar sig måndagen två lysande stjärnor kvar.

1. Soul Train skivan, good work brother.

2. Tipset om Groggen groggar. Innan har jag bara vetat om dess existens men inte läst något. Nu är jag frälst. Keep up the good work brothers. De sebaste inläggen av Bruce är magnifika i likhet med mycket av det tidigare publicerade materialet som jag läst ikapp.

Bruce Banner sa...

Tack.

Senaste=Sebaste a freudian slip?

Anonym sa...

Sebaste-Zebaste-ZEBANE=lösningen på alla problem.