2005-12-05

Klapptips 5

Ordentlig skäggväxt. Fan jag är gammal nog för buskiga ögonbryn och hår i öronen vid det här laget. Men någon skäggväxt värd namnet, kan jag definitivt inte skriva hem om. Och det lilla spretiga och fjuniga som ändå växer ut, är blont och syns knappt. Normalt sett skulle det inte störa mig märkvärt ety ansiktsbehåring är tämligen överreklamerat och att raka sig två gånger om dagen som vissa måste, slipper jag gärna. Men si jag har en jultradition. Ni killar, har ni märkt att tjejer redan i tid för tredje dejten redan nobbat sina snajsiga underkläder till förmån för urblekta bomullsditon med kassa resårband med omatchande BH? Det spelar ingen roll hur många matchande spets och silkeskreationer man gett dom genom åren. Lik förbannat används dom inte.
Motmedlet/hämden stavas julmusch. Visst, kvinnor och tjejer är alla individer med olika tycke och smak. Men alla hatar mustasch. Så en praktfull tangorabatt på julafton är ett tämligen städat sätt att ge tillbaka en aning.

Kan man kanske tona skägg?

Inga kommentarer: