2005-12-22

Puh! Färdig.



Så jävla typiskt mig att dra igång en massa projekt som bara blir jobbiga att fullfölja. Resultatet blev till sist trots allt över förväntan. Här ser ni nybyggda The Glen från kortsidan samt snett från sidan. Ett bra tips till alla arkitekter och byggherrar i framtiden är att bygga arenan på den plats den är avsedd för från början då en arena av pepparkaksdeg inte håller så himla bra för transport. I synnerhet vid rondeller och farthinder. Vad jag tyckte om att hela skiten gick sönder nästan direkt har jag också valt att belysa.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Lågt det där med penisen.

Anonym sa...

Mums!

Jävligt strongt jobbat. Förstår att det ligger mycket blod, svett och tårar bakom The Glen.

Bruce Banner sa...

Tack, det värmer.

Anonym sa...

Lovely!!!!!!!

Studiomannen sa...

Jag hatar dig.

Varför?

Det är mitt bottenusla samvete som talar. Peter "Mycket snack och lite pepparkaksarenor" Käck säger "God jul & gott nytt år"!