2007-09-15

Gnäll inte på domarn, tänk på att...

...Jonas Eriksson är god för 40 miljoner, har ett IQ på 150 och hade som liten pojk redan memorerat en hel telefonkatalog. En bedrift med tanke på att han inte ser så jävla bra.

...Det var ju inte direkt första gången vi rånas på hemmaplan i guldstriden under hösten. Om historier fortsätter att upprepa sig, kommer vi nog vinna det där jävla guldet till slut.

...Även linjeman var inblandad. Först viftar han inte för offside, sedan korrigerar han inte Erikssons domslut. Hade även fjärdedomaren blandat sig in i leken, skulle nog Bjärsa blivit utvisad.

...En vackert perfekt glidtackling är alltid en njutning att åskåda. Jag har sett Bjärsas 20 gånger i kväll.

...Eriksson får inte lov att döma Kalmar. Jag tror dom vinner i år, vilket är det bästa icke-blåvita alternativet.

...Tobbe var kass, men snäppet bättre än vad hans farsa var i sin debut.

...Ilola är nu avstängd fast inte lika länge som Augustsson kommer vara.

...Ramsan "bonnakväll på Liseberg", tyckte i alla fall jag var rolig.

Nej. Det enda jag retar mig på i dagsläget, är att Mobaeck inte snubblade på sin egen fot inne i straffområdet i stället. Då hade kanske Bengan i alla fall varit nära att ta bollen. Det är irriterande. Nästan lika irriterande som den pissröv som först försöker planka in på Änglapuben och när fiaskot är fullbordat, tar beslutet att hysta ner ett helt jävla ölfat ner mot en folksamling 3 meter nedanför. Den pojken har nog inga större studieskulder.

Inga kommentarer: